آموزش باریستا آمارو

آموزش باریستا، آموزش باریستا آنلاین، دوره باریستا، دوره قهوه،

آموزش باریستا آمارو

آموزش باریستا، آموزش باریستا آنلاین، دوره باریستا، دوره قهوه،

دوره های مجازی کافی شاپ آموزش قهوه شناسی پکیج آموزش باریستا آموزش باریستا آنلاین آموزش باریستا در بندرعباس آموزش قهوه شناسی آموزش باریستا قم آموزش باریستا رایگان انواع نوشیدنی های قهوه دوره غیرحضوری تجاری باریستا

  • ۰
  • ۰

همه ما آنجا بوده ایم و در یک کافی شاپ مورد علاقه در صف ایستاده ایم و عرق کرده ایم زیرا از تفاوت بین دم کرده سرد و قهوه کلاسیک سرد مطمئن نیستیم.

آیا همه انواع قهوه را میشناسید و می دانید در زبان انگلیسی به ان چه می گویند؟ ما در این مطلب سعی می کنیم همه انواع قهه را به شما نشان دهیم تا بهتر بتوانید با آن اشنا شوید و در سفارشتان در یک کافی شاپ به هیچ وجه به مشکل نخورید.

خبر خوب: ما همه موارد را از تفاوت دانه های قهوه عربیکا و روبوستا گرفته تا همه راه های تهیه فنجان جو مورد علاقه خود را شرح می دهیم. سفت بچسب. ما در اعماق نوشیدنی صبحگاهی شما غواصی می کنیم.

gif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - انواع قهوه همه قهوه ها را میشناسید
انواع قهوه

در ادامه انواع قهوه

دانه های قهوه انواع مختلف دانه های قهوه

در سوپرمارکت های ایالات متحده ، دو نوع دانه قهوه برای فروش پیدا می کنید: Arabica و Robusta. شاید از خود بپرسید ، آیا تفاوتی بین Arabica و Robusta وجود دارد؟ آه ، قطعاً وجود دارد.

عربیکا Arabica

عربیکا محبوب ترین نوع قهوه است ، دست پایین. بسته به اینکه از چه کسی می پرسید ، بسیاری از علاقه مندان به قهوه به دلیل طعم و مزه آن ، استفاده از دانه های عربیکا را ترجیح می دهند. به طور معمول برای قهوه سیاه استفاده می شود ، دانه های عربیکا طعم شیرین تر و پیچیده تری دارند که می توانید مستقیم بنوشید. نکته خنده دار این است که ، گرچه محبوب ترین آن است ، اما به اندازه روبوستا کافئین ندارد.

روبوستا Robusta

خوشحال میشم نظر تون را در مورد مطلب انواع قهوه با ما در میان بگذارید 😍🙏

در حالی که Arabica محبوب ترین است ، Robusta ارزان تر و قوی تر است. به دلیل طعم تلخ آن ، معمولاً Robusta را برای نوشیدنی های اسپرسو و در مخلوط های قهوه فوری مشاهده خواهید کرد. اگر صبح روز دوشنبه شما عقب افتاده است ، به دنبال یک فنجان قهوه باشید که از دانه های روبوستا استفاده می کند. مقدار بالای کافئین آنها شما را بیدار می کند!

موضوع این مطلب در مورد انواع قهوه است

انواع نوشیدنی های قهوه

Latte ، americano ، affogato … این همه کاری است که می توانید با چند لوبیا کوچک انجام دهید دیوانه کننده است. چه تازه وارد قهوه باشید و چه خود را یک متخصص قهوه می دانید ، انواع مختلفی از نوشیدنی های قهوه برای کشف وجود دارد. در اینجا برخی از محبوب ترین انواع سفارشات دوستداران قهوه در سراسر کشور آورده شده است.

سیاه Black

قهوه سیاه به همان سادگی که با دانه های قهوه آسیاب شده در آب گرم غوطه ور شده و گرم سرو می شود ، ساده است. و اگر می خواهید فانتزی به نظر برسید ، می توانید قهوه سیاه را به نام مناسب آن صدا کنید: cafe noir. ادامه مطلب انواع قهوه همه قهوه ها را میشناسید 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی